yellow night





På disse billeder er min 'nye' taske at se. Både det at tasken er ny der og at mit hår ikke er, viser lidt om at disse billeder har været længe undervejs! Selvom det er længe siden, at jeg var iført dette, synes jeg alligevel I skal have lov at se det. Tasken er som sagt ny og er vidst ikke vist på bloggen før. Den er fra mærket Aura, kostede 1200 kroner men var sat ned til 600! Den dufter lækkert af læder og har en perfekt størrelse - også til skolebrug. Derudover har jeg iført mig mine konfirmationssko, som passer rigtig godt i farven med tasken og så min karry gule kjole, som jeg købte i anledning af min venindes femten års fødselsdag i januar. Outfittet er for mig et perfekt fest outfit og jeg er sikker på at jeg kommer til at mixe disse ting igen i anledning af en fest. 

Har endelig fundet et program, hvor jeg kan lave collager osv. så jeg er rigtig lykkelig og sikker på at I snart vil få lidt mere aktivitet fra min side af - især nu hvor jeg meget snart får mit nye kamera! Jeg håber at I alle sammen har det godt derude og er kommet helskindet i gennem den første uge i skolen. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar