favorit kombi


Hvis der er noget jeg elsker at have på så er det sneakers, strømpebukser og en kjole. En anden ting jeg virkelig også holder af at bære er skjorter, men kombinationen af kjole og skjorte (jeg kunne vel egentlig også bare sige en oversized skjorte) er for mig helt perfekt! Endnu mere perfekt bliver det, når skjorten bliver kombineret med strømpebukser og mine nye reebok classic, som jeg stort set har haft på siden jeg købte dem! Forresten et lille godt råd til andre som også er vilde med oversized skjorte/strømpebukse kombinationen, men som også synes skjorten kan virke lige lovlig kort: Anskaf jer en enkel, sort, tætsiddende nederdel. De kan f.eks. tit købes i H&M. 

Jeg er virkelig enormt ked af, at dette outfit skal vises i sådan en dårlig kvalitet, og det er egentlig ikke fordi outfittet er særligt specielt, men fordi det afspejler min stil utrolig godt. For mange er sort tøj den nemme løsning, når man ikke ved hvad man skal tage på, for mig er det en oversized skjorte (eller kjole), strømpebukser og sneakers! Jeg undskylder mange gange for kvaliteten, men min lillesøster har beslaglagt vores kamera og jeg ville virkelig gerne vise jer dette outfit, så det måtte lige blive via gode gamle photobooth.


3 kommentarer:

  1. Hej! Vil du stadig købe nederdelen til 80 kroner? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det vil jeg meget gerne :)
      Vil du ikke skrive til mig over mail, så du kan få min adresse og jeg kan få dit kontonummer? :)
      Min mail er i hvert fald josefinebang@hotmail.com

      Slet
  2. Fine billeder :)

    Har to giveaways på min blog, hvis du er interesseret:
    http://www.nataschacoester.dk/2012/12/international-giveaway-caseapp.html
    http://www.nataschacoester.dk/2012/12/2-advent-giveaway-zol.html

    Du kan vinde caseapp cover og Zöl ringe :)

    SvarSlet