anbefalingsværdige blogs

Lynnedslag

Den første blog jeg rigtig gerne vil anbefale er lynnedslag. Det er 15-årige Benedikte, der driver bloggen. Lynnedslag er uden tvivl en af de blogs, der har inspireret mig mest. Jeg elsker hendes måde at blogge på, som er en blanding af mode, smukke tekster, fantastiske billeder og personlige ting - hvilket jo i virkeligheden er det jeg stræber efter med hensyn til min egen blog. Jeg synes virkelig I skal klikke forbi hendes blog (der er link til den, hver gang navnet er nævnt) den er en kæmpe inspiration og helt klart et besøg værd! 

Goodbye Babylon

Den smukke Ida driver bloggen Goodbye Babylon. Hun blogger mest om mode, hvilket måske virker lidt 'normalt', men Idas blog er anderledes fra andre modeblogs, ved at hendes personlighed skinner rigtig meget i gennem. Hun har en masse holdninger og tanker, som hun involverer sine læsere i, samtidig med at hun har en super god stil. Goodbye Babylon er en modeblog for sig og den fortjener helt klart også et besøg!

Evig Kærlighed

Pigen bag Evig Kærlighed er 14-årige Emma. Emmas blog handler ligesom Idas blog (Goodbye Babylon) også om mode. Evig Kærlighed har også det ekstra, som jeg synes en modeblog skal have før den er anbefalingsværdig. Emma er her på det seneste kommet op med nogle debatter på sin blog og nogle lidt tungere indlæg omkring hvorvidt man som modeblogger forsvinder lidt i sin blog. Det har hun tænkt sig at ændre på og vil give bloggen mere personlighed. Det synes jeg er med til at gøre bloggen ekstra speciel. Udover det kan jeg godt lide at læse Emmas blog, fordi de ting hun køber, ønsker sig, i det hele taget bare viser på sin blog passer til en teenage piges budget. Kig forbi Evig Kærlighed det vil ikke være spildt tid!

I Wrote This For You


Den sidste blog jeg vil anbefale her på bloggen er meget forskellig fra de tre forrige. For det første er det ikke en dansk blog og jeg ved faktisk ikke hvem der står bag bloggen og hvor de er fra, jeg er dog ret sikker på, at de er to - en der tager billederne og en der skriver teksterne. Bloggen er skrevet på engelsk. I Wrote This For You er en lidt mystisk blog. Billederne er virkelig fantastiske og det er tydeligt at se, at de er taget af en professionel. Teksterne dertil er næsten endnu mere fantastiske (i hvert fald ifølge en litteratur-elsker som mig). De er tænksomme og har nogle gode budskab, som skribenten får skåret klart i gennem med via en meget smuk tekst. Jeg synes så afgjort også, at I skulle klikke en tur forbi denne meget specielle blog, den giver fantastisk inspiration! 

Det var de blogs, jeg vil anbefale for denne gang. Det har været ufatteligt svært at udvælge de fire blogs jeg ville anbefale, eftersom jeg følger over 30 blogs og jeg selvfølgelig synes de alle sammen er fuldstændig fantastiske! Jeg syntes dog at disse blogs havde noget helt specielt hver især. Alle fire blogs er linket i overskriften til hver bloganbefaling og også hver gang de er nævnt i teksten. Til sidst vil jeg lige pointere, at alle billederne er taget fra de blogs jeg har anbefalet, så det er ikke mine billeder.

Dette er et planlagt indlæg.

2 kommentarer:

  1. Årh hvor var det pisse sødt.
    Du kan sikkert godt fornemme, at jeg snuser lidt rundt på din blog, haha :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, du og din blog fortjener det!
      Ja, haha, men det er da altid hyggeligt med lidt aktivitet, så man ved at nogle ser på det man laver :-)

      Slet