lidt om make-up


Disse fem ting er uden tvivl de mest anvendte af al min make-up. En pudder fra L'oreal, eyebrow kit fra gosh, mascara fra max factor, øjenbryns- og øjenskyggebørste fra M.COSMETICS og pudderbørste fra Nilens Jord (Professional Powder kollektionen). De ting ville jeg nødigt undvære. Jeg kan helt sikkert anbefale alle tingene. Det er de bedste produkter jeg har fundet indenfor henholdsvis mascara, børster, brow kits og pudder - indtil videre! Desuden synes jeg at alle tingene har en rimelig pris, især i forhold til kvaliteten og hvor længe de holder. Hvis der er nogen af jer, der læser med, som har andre favoritter, vil jeg rigtig gerne høre om det, for der findes garanteret bedre produkter end disse. Dog er de lige i øjeblikket det mest anvendte make-up jeg ejer. 

Dette er et planlagt indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar