i min pung

I mandags købte jeg en ny pung i Monki, og i stedet for bare at vise jer pungen, tænkte jeg, at jeg ville lave et indlæg om hvad den indeholder udover kort og kontanter selvfølgelig. Det er inspireret af 'vis mig din taske'-indlæggene, som jeg er så meget fan af! Jeg synes det er super fedt, at se hvad andre fylder i deres taske af nødvendige og unødvendige ting. Jeg regner også med selv at lave sådan et indlæg med min taske, men eftersom jeg ikke har fået bestilt drømme tasken endnu, bliver det en mini udgave indtil videre. Nok om det. Jeg er SÅ glad for min nye pung, det er helt åndssvagt! (Læs: For sindssygt glad for den!) Jeg har længe lidt efter en enkel, sort, stor og rummelig pung, men samtidig gad jeg ikke give en formue for den. Monki havde løsningen! 60 kroner for denne pung! I den kan jeg snildt have min iPhone, høretelefoner, eyebrow kit, læbepomade, tyggegummi, elastikker, hårnåle og massere af kort og kontanter! Den er intet mindre end perfekt og kan faktisk (næsten) fungere som clutch. 

Dette er et planlagt indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar