billedstorm; paris































Puha, det var ellers lidt af en omgang! Jeg undskylder for den lidt ringe kvalitet på nogle af billederne, men på grund af jeg skulle have så mange ind, ville det være et alt for stort arbejde at sidde og redigere størrelsen på hvert billede. Billederne er fra min tur til Paris i påsken, som jeg faktisk slet ikke har fået vist på bloggen endnu! (Det siger lidt om hvilket travlt menneske jeg er, haha). Jeg havde en helt fantastisk tur sammen med min far og fik oplevet en masse! Jeg har/havde længe drømt om at komme til Paris, så det var stort for mig at være der, og det er helt klart blevet en af mine favorit byer på hele jorden! (New York City står også højt på listen). Jeg har valgt ikke at lægge billeder med min far ud her på bloggen, så det er derfor, at det stort set er mig der står 'model' på alle billederne. 

Dette er et planlagt indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar