favorit youtuber

Mine favorit youtubere er Maiken og Isabella, som sammen har kanalen 'SwaaagTV'. Maiken og Isabella lave beauty-videoer, med alt fra make-up tutorials til hauls. De er begge utroligt dygtige til at lægge make-up, så jeg synes virkelig jeg får noget ud af at se deres videoer. Udover det virker de begge to rimelig afslappede foran kameraet og på trods af, at jeg slet ikke kender dem, vil jeg hævde at de også begge er utroligt søde - de virker i hvert fald sådan i deres videoer. Jeg ser helst kun danske youtubere, fordi jeg ikke gider skulle koncentrere mig om at forstå engelsk i min fritid - ja jeg er vildt doven! Desværre har jeg endnu ikke fundet så mange danske youtubere, som laver beauty-videoer, som jeg også gider at følge. Under alle omstændigheder får I her min favorit, jeg synes helt klart I skulle klikke jer forbi deres kanal.

Dette er et planlagt indlæg.

3 kommentarer:

  1. Wow, de er gode.

    http://ann-katrinestanker.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de inspirerer mig også begge rigtig meget med hensyn til make-up :)

      Slet
  2. Du har ret, de er cool!
    Det kan være du kender ham youtuberen, jeg har skrevet om på min blog? Kommenter evt indlægget med hvem du ser? :)

    http://anna-smiler.blogspot.dk/

    SvarSlet