opskrift; sund dessert

Sidder lige nu og nyder den lækre og friske dessert (ja, før aftensmad, haha). Eller det vil sige det gjorde jeg, da jeg skrev indlægget, 'lige nu' ligger jeg sikkert og soler ved poolen. Indviklet. Nå, men desserten smager i hvert fald super lækkert og så er den meget frisk! Jeg tror jeg ville servere den i et glas på en tallerken med et stykke brownie. Det er super nemt at lave og man kan i virkeligheden også bare lave den som en smoothie. 

Bæris til 2 personer
200 g bær (forskellige bær må gerne blandes)
150 g græsk yoghurt (jeg brugte 2%)
Evt. honning eller sirup, hvis man vil have det lidt sødere.

Alle ingredienserne puttes i en blender og blendes til de har en soft ice agtig konsistens.

Det skal lige siges, at den portion I ser på billedet er til 2 personer (jeg spiste det bare alene, haha).

Dette er et planlagt indlæg. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar