shopping og lidt om spanien




Her er lidt af hvad jeg har fået shoppet i løbet af sommerferien. Jeg vil snart vise hvert stykke tøj 'in action' her på bloggen, men indtil da må I nøjes med dette. Den øverste kjole er fra Topshop, ponchoen er fra Vero Moda, Shortsne er også fra Vero Moda og den sidste kjole er fra H&M. Jeg er især blevet vild med shortsne og med den sidste kjole. Jeg har lidt problemer med billedredigering, så derfor kommer resten af min sommer-shopping først ind, når jeg har fået styr på det. 

Udover det ville jeg jo ufattelig gerne have vidst nogle billeder fra min tur til Spanien med Nadia her på bloggen, men det er desværre ikke længere en mulighed. Vi havde taget en masse super gode billeder med Nadias kamera og havde planer om nogle billeder af Spanien favoritter taget ved poolen. Desværre blev Nadia og jeg overfaldet af to sigøjnere i mandags, hvor vores iPhones og Nadias kamera blandt andet blev stjålet. Jeg havde ikke mit kamera med, så vi havde derfor ikke mulighed for at tage nye billeder og dem vi havde taget var væk med kameraet. Vil ikke komme nærmere ind på overfaldet og vil helst ikke have spørgsmål omkring det, da jeg synes det er for privat, men nu ved I hvorfor jeg ikke kan vise en masse lækre billeder fra Spanien. 

2 kommentarer: