undskyld

Endnu et indlæg uden billede. Grunden er at jeg har store problemer med billederedigering på min mac.  Lige pt. bruger jeg redigeringsprogrammet 'Toycamera Analogcolor' da jeg synes at programmet gør det enormt nemt at ændre et billede til den størrelse jeg bruger her på bloggen. Dog kan jeg ikke finde ud af KUN at redigere størrelsen og ikke nogle farver eller noget, når jeg bruger det program - kæmpe problem! Hvis nogen af jer derude enten kan hjælpe mig med det program eller kender et andet godt og nemt redigeringsprogram til mac, hvor jeg kan ændre størrelsen på mine billeder til 860 pixels, må I meget gerne skrive! Men ja, grunden til dette indlæg - og overskriften - er at jeg vil undskylde stilheden på bloggen. Nu ved I hvorfor. 

2 kommentarer:

  1. Picmonkey.me er super nemt, når man bare skal resize :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Men skal man ikke både skrive længde og bredde på billedet? Fordi jeg redigerer jo som sagt størrelsen i toycamera og der skal jeg kun skrive f.eks. '860' så hvis jeg begynder at skulle redigere både længde og bredde, er jeg ikke sikker på at de nye billeder bliver helt samme størrelse, som den der er på bloggen i forvejen og det ser lidt grimt ud, synes jeg :-)

      Slet