skamlingsbanken












På trods af mine billederedigeringsproblemer, får I nu en mindre billedstorm. Jeg synes faktisk, at billederne er blevet okay redigeret, så det ikke ser for voldsomt ud. 

Jeg var, som overskriften siger, i dag en tur på skamlingsbanken. Jeg er lige pt. på besøg hos mine bedsteforældre i Kolding sammen med mine søstre. Skamlingsbanken er et virkeligt smukt sted, hvor der blandt andet er nogle mindesmærker. I morgen skal vi til Blåvand og besøge min onkel og kusine, som er i sommerhus der, så der kommer der nok også snart nogle billeder fra. Jeg håber I har det godt og nyder den sidste del af ferien! Jeg har en masse forskellige indlæg, som jeg bare skal have lavet, og jeg glæder mig rigtig meget til at få dem udgivet her på bloggen! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar