tumblr

Åh, hvor er jeg dog tom for inspiration for tiden, hvilket også er skyld i den nærmest larmende stilhed her på bloggen. Jeg undskylder. Har længe ladet min tumblr stå stille og har faktisk i det hele taget ikke brugt tumblr meget på det sidste, men i dag tog jeg et smut forbi og fik straks mere inspiration! 

Jeg har tænkt meget over, om det vil passe ind på bloggen, hvis der en gang i mellem bare kom nogle små tekster, som ikke er mode relaterede? Jeg ved det ikke, men jeg har nu tænkt mig at poste nogle tekster alligevel, og gerne nogle med inspiration fra billeder på tumblr. Hvis I vil så besøg gerne min tumblr, som faktisk hedder det samme som bloggen her; ravnen20.tumblr.com 

Har desuden gjort noget lidt vildt ved mit udseende, som jeg glæder mig til at vise her på bloggen - indlæg kommer i løbet af onsdag eller torsdag. 


4 kommentarer:

  1. Hold da helt op, hvor jeg glæder mig til at se det i virkeligheden og til, at du deler det med bloggen. De vil elske det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæhæ, kæmper lidt med det lige nu, men håber det bliver bedre med tiden :) Og så må du lige hjælpe mig med at få taget nogle gode billeder, så bloggen også snart kan få at se hvad der er sket :-)

      Slet
    2. Det lyder ikke så heldigt :o Ja, det gør jeg med glæde! Bloggen skal jo ikke snydes! ;-)

      Slet
    3. Synes allerede det går bedre i dag! Lidt make-up hjælper også altid :D Haha nej da <3

      Slet