runde og grimme


Jeg købte sgu de runde solbriller, som jeg skrev om tidligere! De er simpelthen så grimme og jeg er SÅ glad for dem! Synes virkelig de skaber noget sjovt og giver et ellers kedeligt outfit lidt kant. 
Jeg er ked af, at jeg er så utrolig dårlig til at blogge for tiden, men jeg har virkelig nydt det sidste af min ferie med et par ture til københavn, nogle skønne aftener med mine veninder og ellers bare chill i solen med søde drenge og piger. I morgen starter skolen og for mit vedkommende sidste år i folkeskolen. Jeg er spændt, men på forhånd også bare ufattelig træt. Jeg lover at prøve at finde så meget tid som muligt til at blogge, men eftersom jeg gerne ville følge ordentlig med i skolen og derudover også bruger enormt meget tid på håndbold, kan det godt blive lidt svært. Men vi blogges - ingen tvivl dér!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar