wearing black






Så kunne jeg alligevel ikke holde det for mig selv længere - jeg har fået ny frisure! Planen var jo egentlig, at jeg først ville vise det på bloggen, når Nadia havde taget nogle billeder af mig, men I får det sgu at se nu! Jeg er blevet super glad for det, selvom jeg dog synes det har en tendens til at blive lidt for fladt (man kan også se på sidste billede, hvordan jeg puffer op i det, haha!) Er også blevet rigtig glad for farven, som jeg synes passer meget bedre til mine øjenbryn, når de er tegnet op (som de altid er) og så synes jeg også den får mine øjne til at se grønnere ud. Er der nogen derude, som har en mening om min nye frisure?

Udover det ville jeg lige vise jer mit outfit fra i dag. Det er faktisk det allerførste outfit post i bloggens historie, fordi jeg aldrig rigtig har kunnet få mig selv til at gøre det - don't ask me why! Noget andet anderledes er, at jeg stort set kun er iført sort, og det er godt nok et sjældent syn. Jeg elsker farver og jeg synes det er for fedt, når man kan finde ud at mixe farver og mønstre. Når det er sagt, så er der sgu også noget cool over helt sorte outfits, så længe der er noget der bryder. I spørger bare, hvis I vil vide hvor diverse ting er købt! 

6 kommentarer:

  1. Den er super flot, klæder dig virkelig godt :-) Gode billeder!

    SvarSlet
  2. Det klæder dig virkelig godt, har selv den samme længde og er rigtig glad for det :)

    Knus
    danishrebel.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Det er også dejligt og forholdvist nemt!

      Slet
  3. Jeg var helt vild med dit tidligere hår, du så så bedårende ud med det. Men dit nye skaber bare noget mere kant over dit ansigt, og du ser meget mere sofistikeret og moden ud. Det klæder dig bestemt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det er jeg super glad for du synes :) Det var også lidt meningen, at jeg skulle komme til at se mere moden ud, fordi jeg er så træt af, at folk tror jeg er yngre end jeg er :D

      Slet