august favoritter

Jeg vil starte noget 'nyt' op her på bloggen. Det er ikke specielt nyt i blogland, men her på bloggen er det. Nemlig månedens favoritter. 

August har været en måned, hvor mange ting har ændret sig. I august blev jeg kort håret, jeg startede i niende klasse, håndbold startede op igen og sæsonens første kampe blev spillet, hvor mit hold og jeg flittigt forsøger at kvalificere os til 2. division. 
Grundet disse ting er mine håndbold sko og hårnåle at finde i mellem mine august favoritter. Efter jeg er blevet kort håret, kan jeg simpelthen ikke lave en hestehale uden at bruge 10 hårnåle eller flere! 
I august har vejret været både godt og dårligt og derfor har jeg rigtig ofte været iført enten mine sorte eller mine beige strømpebukser. Zebrakjolen og min sorte shorts er også blevet brugt en del - enten med bare ben eller med de føromtalte strømpebukser. 
Derudover har jeg fundet mig en ny yndlingsmascara fra rimmel og et par overdrevet fede solbriller fra h&m.

Så snart sygdommen har lagt sig helt og jeg er på toppen igen, vil jeg filme en video, hvor jeg viser hvad jeg har købt og modtaget med posten de seneste par dage - alt sammen lækre skønhedsprodukter! Udover det har jeg faktisk mere nyt jeg vil starte op på bloggen, men det hører I mere om, når jeg er blevet rask.

4 kommentarer:

  1. Dejlig blog du har dig!

    - www.abitofmebyanna.blogspot.com

    SvarSlet
  2. fede ting, kan især godt lide solbrillerne! det er bare øv de ikke kan komme i brug så meget det næste halve år :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :) Og ja, de er super fede, fik dem desværre først her i slutningen er sommeren, så de nåede kun at blive brugt en måneds tid og så kan de jo som du siger desværre ikke rigtig blive brugt det næste halve år :(

      Slet