ego

Ja, ego billeder er the shit.

Jeg er desværre blevet ramt af influenza og magter ikke særlig meget, men et indlæg med lidt ego snak og tilhørende ego billede, kan det godt lige blive til. Så .... here we go!

På trods af at jeg er 96'er, går jeg 'kun' i niende klasse - dette er på grund af, at jeg er december barn og derfor enten ville være blandt de yngste eller ældste i min klasse. Mine forældre valgte jo så det sidste. Indtil i år har jeg været rigtig glad for deres beslutning, men i år kan jeg godt mærke, at jeg føler mig mere end klar til at komme videre. Jeg havde bøjle i næsten to år, men d. 1. december 2011 fik jeg den endelig af - og var meget lykkelig! Fagligt er mine stærkeste sider helt klart de sproglige fag, men min interesse lægger faktisk mere ved de natur faglige. Jeg vil gerne lære om menneskekroppen og sindet for den sags skyld, hvilket også er grunden til, at jeg næsten er sikker på, at jeg ender på Biologi-Idræt linjen på gymnasiet. Jeg har mange problemer med min hud og har haft det stort set gennem hele mit teenage liv. Jeg har efterhånden prøvet lidt af hvert, men intet har fået det helt væk. Min hud er helt klart også det jeg hader mest ved mit udseende. Det er sjældent at jeg går ud fra en dør uden at have pudder på. Jeg er meget fascineret af indianer print på tøj. Mit allerstørste idol er Rasmus Lauge. Jeg har en urealistisk drøm om at spille på landsholdet i håndbold (like it's ever gonna happen). Af alle reality stjerner er Irina Babenko den eneste jeg ser op til, men hun er fandme også fucking cool! Jeg elsker at skrive - mest fiktion - og når jeg først går i gang har jeg svært ved at stoppe, som nu, men jeg må sgu hellere slutte inden dette bliver en hel roman! Åh, jeg har så meget mere at fortælle om mig selv, som folk der ikke kender mig personligt ikke ved, men jeg vil slutte for nu og så må vi se om der kommer endnu en omgang random facts.

Respekt (!!) hvis du har læst det hele, det endte sgu med at blive lidt tungt. Hvad siger I til denne slags indlæg? Er det go eller no go? 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar