nothing but fun








Tre mega ego billeder fra min ikke særligt spændende lørdag. Har rendt rundt og følt mig rigtig asiatisk med kimono lignende secondhand fund, speciel make-up og høj, stram knold. Giver den rigtig som 'wannabe model' på billederne (temmelig mislykket) og så er det vel i virkeligheden bare et forsøg på at dække over min ikke-eksisterende blogging at the moment.

Og ja, undskyldninger er der nok af her i blogland for tiden, men jeg må desværre også komme med en. Undskyld, så mange gange at her er ekstremt stille på bloggen. Niende klasse kræver mere end jeg troede - bruger faktisk op til to timer på lektier om dagen - og derudover er mit fokus også rigtig meget på håndbold lige nu. Jeg bruger tre-fire timer på håndbold træning tre gange om ugen og derudover er der lige for tiden kvalifikation, hvilket er derfor jeg spiller 2-3 kampe i weekender. Min fritid er ikke-eksisterende og dermed også min blogging. 

Jeg har konstant ting jeg gerne vil blogge om, men jeg finder ikke tiden og efter noget tid er det bare ikke relevant at blogge om længere. Håber på at få lagt nogle new in's på bloggen enten i løbet af i morgen eller på mandag. Udover det vil jeg også prøve at finde tid til et 'august favoritter' indlæg inden vi når for langt ind i september, og så har jeg faktisk også lidt andre indlæg i ærmet - det er kun tiden der mangler!

Undskyld for det meget skrifttunge indlæg - respekt til alle der har læst det hele ;-)
Jeg vil smutte nu, for i morgen står den på to vigtige kampe, så jeg har brug for min søvn.

3 kommentarer:

  1. Du er blevet nominerede til min Leibster blog award!
    Du kan gå direkte til indlæget her - http://bycarolines.blogspot.dk/2012/09/leibster-blog-award.html

    Knus Caroline

    SvarSlet