anbefaling og lidt om prioritering


  Jeg vil starte med at skrive en anbefaling af den brush cleanser fra m.cosmetics, som I kan se på billedet oven over. Længere nede skal jeg nok komme ind på grunden til mit lange fravær.  

Lørdag købte min mor en brush cleanser til min søster og jeg, så vi kan få renset vores børster en gang i mellem, så de ikke er for fyldte med bakterier. Jeg valgte kun at rense mine oftest brugte børster, for ikke at bruge flasken op allerede den første dag - den er nemlig ikke særlig stor. Til gengæld koster den også kun 40 kr. hvilket bestemt er til at overkomme, selv for en teenager med ca. - indtægt. Den virkede fint og er som sagt ganske billig, så den kan klart anbefales, hvis I ligesom jeg ikke har alverdens penge at kaste efter den slags ting. 

Og apropos anbefalinger, så har jeg faktisk gået rundt med en idé om at lave en video, hvor jeg snakker lidt om mine børster - hvilke der kan anbefales og hvilke der ikke kan. Er det noget, som kunne være interessant? 

Og så til mit fravær. September er simpelthen fløjet hen over hovedet på mig og jeg aner virkelig ikke, hvor tiden er blevet af! For nogle dage siden gik det op for mig, at jeg rent faktisk ikke har blogget i september! Grunden er ganske enkel. Jeg har tilbragt én uge i fantastiske Toscana i Italien (hvor vi ikke havde internet!) og derefter har jeg været bagud med lektier osv. Bloggen er min hobby, men før den kommer skole, håndbold og mit sociale liv - ikke at der har været meget af sidstnævnte. Alt min tid går på at være i skole, lave lektier og spille håndbold. Min bloglovin står konstant på 100+ til 200+ ulæste indlæg, fordi jeg simpelthen ikke har tid til at sætte mig ned og slappe af med at læse blogs eller andet. Jeg håber, at jeg snart kan få det hele til at fungere igen, for jeg savner at blogge, men jeg vil ikke love noget. Blogging skal være sjovt for mig. Det er noget jeg gør for min egen skyld og derfor lægger det lidt længere nede på min prioriteringsliste. Jeg håber, der alligevel er nogen derude, som følger med.

Jeg ved, at der her indlæg er blevet enormt langt, og jeg forstår det, hvis ingen læser det til ende, men nu er det skrevet og der er en forklaring, hvis nogen har undret sig over mit fravær. Vi ses forhåbentlig snart igen!

1 kommentar:

  1. Lækker blog du har!

    http://nicolesdefinitionoflife.blogspot.com/

    SvarSlet